Warsztaty powsta艂y w 1868 roku. W 1874 obiekt zosta艂 rozbudowany. W 1897 roku zak艂ady przydzielono Dyrekcji Kolei w Wiedniu. Po I Wojnie 艢wiatowej na mocy traktatu w 1919 roku dokonano podzia艂u miasta. Od 1920 roku warsztaty mie艣ci艂y si臋 na terenie Czechos艂owacji, natomiast w 1938 roku ponownie przy艂膮czono je do Austrii. Po zbombardowaniu przez aliant贸w w 1945 roku obiekt popad艂 w ruin臋. Armia Czerwona wkroczy艂a do miasta i przej臋艂a warsztaty. Zak艂ady wr贸ci艂y do Czechos艂owacji i rozpocz臋艂a si臋 ich renowacja. W latach 1956-1965 odbywa艂y si臋 tu naprawy parowoz贸w du偶ych pr臋dko艣ci. W 1969 roku 贸wczesny zast臋pca techniczny uratowa艂 Wagon sedan Aza 80 i umie艣ci艂 go na terenie warsztat贸w jako pomnik. W 1974 roku oddano do u偶ytku now膮 jezdni臋, a g艂贸wnym programem by艂a naprawa wagon贸w. W 1979 roku zako艅czono regularn膮 napraw臋 parowoz贸w, a pracownicy zostaj膮 przeszkoleni do naprawy wagon贸w i lokomotyw elektrycznych. Lokomotywy parowe s膮 dalej naprawiane tylko sporadycznie. W obiekcie naprawiano prawie wszystkie czeskie parowozy muzealne. W 1993 roku sprywatyzowano warsztaty naprawy kolei i zak艂ady in偶ynieryjne. Od 2001 roku zak艂ady remontowo-in偶ynieryjne kolei dzia艂aj膮 w formie sp贸艂ki akcyjnej. Jednak warsztaty zacz臋艂y powoli upada膰, dlatego inna firma rozpocz臋艂a napraw臋 wagon贸w dzier偶awi膮c budynki. Niestety po 2 latach zbankrutowa艂a. W 2012 roku zak艂ad kupi艂a kolejna firma, kt贸ra kontynuowa艂a tradycje okolicznych warsztat贸w naprawy kolei i warsztat贸w mechanicznych. W 2014 roku jednak firma zosta艂a zamkni臋ta.