Cmentarz pojazdów znajduje się na terenie starego gospodarstwa rolnego. Znajdują się tu takie pojazdy jak Kombajn Zbożowy Vistula KZB-3B, Syrena Bosto, Trabant 601, Fiat Argenta, Csepel D-750, Star 660 oraz Gaz 53. Vistula KZB-3B została wyprodukowana w 1966 roku w Fabryce Maszyn Żniwnych w Płocku. Generowała moc 65 KM w silniku 4,75 litra przy masie własnej 4250 kg. Syrena Bosto była wersją dostawczą zwykłej syreny a słowo bosto to skrót od określenia bielski osobowo-towarowy. Produkowana była przez bielskie zakłady FSM od 1975 do do 1983 roku. Syrena Bosto przeznaczona była do przewozu czterech osób i 200 kg bagażu. Samochód ten posiadał trzycylindrowy silnik o pojemności 842 cm3 i 4-biegową skrzynię manualną. Trabant 601 był produkowany w latach 1964-1990 w Zwickau. Posiadał on trzy typy nadwozia: sedan, kombi oraz furgon. W samochodzie znajdował się dwucylindrowy silnik o pojemności 0,6 litra w wersji 23 KM oraz 26 KM wraz z 4-biegową skrzynią manualną. Fiat Argenta był produkowany w latach 1981-1985 we Włoszech i występował tylko w wersji sedan. Samochód ten posiadał układ FR i występował w wersji benzynowej oraz oleju napędowym. Benzyna oferowała silniki o pojemności 1585, 1995 litra oraz uturbiony 1995 litra, natomiast olej napędowy o pojemności 2445 litra. Argenta występowała w wersji z 5-biegową skrzynią manualną lub 3-biegową automatyczną. Węgierska firma Csepel produkowała samochody ciężarowe i autobusy w latach 1949-1996. Model Csepel D-750 posiadał polską kabinę pozyskiwaną od firmy Jelcz w ramach wymiany za węgierskie elementy układu napędowych. Pojazd ten generował moc 200 KM bez turbodoładowania. D-750 posiadał 10,35 litrowy silnik diesla konstrukcji MAN-a, który był wytwarzany na Węgrzech przez lokalną firmę. Csepel posiadał inną skrzynię biegów oferującą sześć przełożeń, czyli o jedno więcej niż w Jelczu. W okresie Węgierskiej Republiki Ludowej D-750 spotykano głównie w transporcie krajowym. Po przemianie ustrojowej Csepele ruszyły na trasy zagraniczne. Star 660 to polski terenowy samochód ciężarowy produkowany w latach 1965-1983 przez FSC Star. Posiadały one silnik benzynowy rzędowy sześciocylindrowy o mocy 105 KM, oraz wysokoprężny rzędowy sześciocylindrowy o mocy 105 KM oraz 150 KM. Gaz-52 był radzieckim samochodem ciężarowym produkowanym przez firmę GAZ w latach 1961-1993. Pojazd powstał w wielu wersjach jak wóz strażacki czy wariant long-cab ,a także w oparciu o niego budowano autobusy. Gaz posiadał sześciocylindrowy rzędowy silnik o pojemności 3,5 litra oraz silnik V8 o pojemności 4,3 litra.
