Moskwicz 407 by艂 produkowany przez rosyjsk膮 fabryk臋 w latach 1958-1963. Samoch贸d zast膮pi艂 model 402, a g艂贸wnym ulepszeniem by艂 mocniejszy 4 cylindrowy silnik g贸rnozaworowy OHV z aluminiow膮 g艂owic膮. Pojemno艣膰 silnika wynosi艂a 1358 cm3 i generowa艂a moc 45 KM z nap臋dem na tyln膮 o艣. W 1958 roku Moskwicz otrzyma艂 z艂oty medal w salonie samochodowym w Brukseli. Od 1959 roku tr贸jstopniow膮 skrzyni臋 bieg贸w zast膮piono czterobiegow膮. W 1960 roku samoch贸d otrzyma艂 opony bezd臋tkowe, a rok p贸藕niej nowy tylny most. Og贸艂em wyprodukowano 359 980 samochod贸w Moskwicz 407 z tego ponad 1/3 z nich na eksport. G艂贸wnie pojazdy w臋drowa艂y do kraj贸w socjalistycznych, ale cieszy艂 si臋 powodzeniem r贸wnie偶 w Finlandii, Norwegii, Belgii i Grecji. Pojazd by艂 jednym z ta艅szych samochod贸w. Moskwicz 407 by艂 u偶ywany w radzieckim sporcie samochodowym, tak偶e w wariancie z mocniejszym silnikiem 67 KM. Uczestniczy艂 w zawodach lokalnych, a tak偶e w takich rajdach jak 1000 Jezior, Akropolis i Monte Carlo. Samoch贸d posiada艂 specjalne wersje na taks贸wk臋 407T, dla inwalid贸w z r臋cznym sterowaniem 407B, pomocy medycznej 407M oraz eksportow膮 wersj臋 tropikaln膮 407Ju. Moskwicz wyst臋powa艂 r贸wnie偶 w wersji kombi 423N, furgon 430 oraz warianty terenowe z nap臋dem 4×4 w nadwoziu sedan 410N i kombi 411. Renault 4 Furgon by艂 produkowany w latach 1961-1992 we Francji. W wersji furgon posiada艂 2 pary drzwi oraz silnik czterocylindrowy o pojemno艣ci 0,8 i mocy 26 KM, 29 KM oraz 34 KM, a tak偶e mocniejsze wersje 1,0 o mocy 34 KM i 1,1 o mocy 34 KM oraz 44 KM. Pojazd wyst臋powa艂 w trzybiegowej skrzyni, a od 1967 zast膮piono j膮 czterobiegow膮.